Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Οι νικήτριες της κλήρωσης

του 1ου Giveway μου είναι γεγονός!!!!!! 
Δυστυχώς για πολύ προσωπικούς λόγους, η γιορτή που είχα προαναγγείλει δεν θα πραγματοποιηθεί και η κλήρωση έγινε νωρίτερα με τον παραδοσιακό τρόπο. 
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τα σχόλια και την αγάπη σας!!!!!!!

Τα μηνύματα ήταν 45 στο σύνολο. Αφαίρεσα 1 διπλό μήνυμα της Ανθήλης, 1 μήνυμα από ανώνυμο και 1 δικό μου. Έτσι μας κάνουν 42 και αυτά κληρώθηκαν. 


Κλήρο τράβηξε η κορούλα μου. 

Το πρώτο δωράκι πηγαίνει στη............. ΣΑΝΤΡΊΝΑ!!!!!!!!!

1ο δώρο: Ξύλινα βραχιόλι και σκουλαρίκια επενδυμένα με φύλλα χρυσού 

 Το δεύτερο δωράκι πηγαίνει στη........ PRINCESS!!!!!!!

2ο δώρο: Ξύλινα τετράγωνα ροζ σκουλαρίκια με γκλίτερ

Και το τρίτο δωράκι πηγαίνει στην...... A Pink Dreamer!!!!!!

3ο δώρο: Υφασμάτινη αρωματική καρδιά 
Συγχαρητήρια κορίτσια!!!!!!! Εύχομαι να έχετε πάντοτε επιτυχίες στη ζωή σας. 
Άν σας είναι εύκολο, γράψτε τη διεύθυνσή σας στο nchristopoulou@mail.gr και εγώ θα σας στείλω τα δωράκια σας το συντομότερο δυνατό. 
Και πάλι ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Αχ, Νατασούλι μου σ' ευχαριστωωωωωώ!! Τι έκπληξη ήταν αυτή! Είναι η πρώτη φορά που κερδίζω δωράκι από φίλη της μπλογκογειτονιάς! Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη! Συγχαρητήρια και στις άλλες δυο νικήτριες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια στις τυχερες!!! Ειναι σιγουρο πως θα τα λατρεψουν τα δωρακια σου!!! Πολλα φιλακια γλυκεια νεραιδα!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow!!!!!!!σημερα ειναι η απολυτα τυχερη μου μερα!!!!!!!(παρολο που μολις γυρισα απο τον εφιαλτη-οδοντιατρο)!!!!
    σε ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!!! φιλακια στην νεραιδουλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φτου να πάρει δεν κέρδισα!!!αλλά πολύ χαίρομαι που κέρδισαν τα κορίτσια!!!πάντα καλότυχα και τυχερά να είναι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νατάσα μου
    Επέστρεψα καλό Φθινόπωρο και καλές δημιουργίες.
    Συγνώμη να ρωτήσω το δωράκι είναι για μένα; ή υπάρχει και άλλη Σαντρίνα..............
    Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαντρίνα για σένα είναι γλυκειά μου!!!!!! Στείλε μου τη διεύθυνσή σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νατασα μου..συγχαρητηρια για την γενναιοδωρια σου και συγχαρητηρια στις νικητριες..

    καλο βραδακι σε φιλωωωωωωω παραμυθενια...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...