Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Σαπούνια με decoupage


 Πριν από λίγο καιρό σε μια έρευνα που έκανα, είδα εδώ στο διαδίκτυο σαπούνια διακοσμημένα με τη συγκεκριμένη τεχνική αλλά δυστυχώς κανένα site δεν είχε οδηγίες κατασκευής. Ώσπου πριν από καμιά εβδομάδα περίπου μπήκα στο πολύ ωραίο blog της Sandra και είχε αναλυτικότατες οδηγίες. Η τεχνική είναι πανεύκολη και το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ.

Χρειάστηκα:
- Λευκά σαπούνια
- Σχέδια από χαρτοπετσέτες και ρυζόχαρτο
- Κόλλα για decoupage
- Βερνίκι άχρωμο 
- Ζελατίνη και κορδέλες (προαιρετικά) 

Έβγαλα με ένα μαχαίρι το εμπορικό σήμα του σαπουνιού πολύ προσεκτικά. 

 Έτριψα το σαπούνι με ένα συρμάτινο σφουγγάρι για να γίνει λείο. 

Εφάρμοσα το σχέδιο με τον γνωστό τρόπο (κόλλα από κάτω - σχέδιο - στρώσιμο με σφουγγαράκι - κόλλα από πάνω). 

Πέρασα με βερνίκι 3 φορές (μπορεί να γίνει και με άχρωμο βερνίκι νυχιών) μόνο εκεί που εφαρμόστηκε το decoupage. .

Με τον ίδιο τρόπο έφτιαξα και άλλα δυο σαπούνια.

Για να γίνουν πιο όμορφα και παιχνιδιάρικα, τα συσκεύασα μέσα σε ζελατίνη και τα έδεσα με κορδέλες έτσι ώστε να μοιάζουν με καραμέλες. 


Και ιδού τα αποτελέσματα!!!!!!!!
Να ξέρετε πώς το decoupage είναι αδιάβροχο. Το σαπούνι μπορεί να μικραίνει, το σχέδιο όμως δεν χαλάει σίγουρα!!!!! Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να διακοσμήσετε, με το δικό σας γούστο, τα σαπούνια σας.

Πολλά φιλιά.

34 σχόλια:

  1. υπέροχα !ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Quedaron muy bonitos! Te agradezco la mención, besos,
    Sandra
    www.decoupageyalgomas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποοολυ ωραια τα σαπουνακια!!!και η συσκευασια τελεια!!! Νατασα μου σου εχω πει οτι εισαι μια γλυκα;! Ναι! ευτυχως εχω εσας να μου κρατατε συντροφια! Φιλακια πολλα πολλα! :ο))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑΑΑΑΑ!ΜΠΡΑΒΟ1
    ΦΙΛΙΑ Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά τέλεια ιδέα για δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτικά!!! δεν θα φανταζόμουν ποτέ decoupage σε σαπουνάκια!!! Μπράβο χ 1000 !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ ποιος θα βρέξει τέτοια όμορφα σαπουνάκια;!;!;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I did not know you could decopouge soap!!! These are so cute. You could sell them!

    You are so crafty and talented :)

    Warm hugs....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Irida, Deppy, Mirsini, Handmadeart x2, Valavani, Vassia, Βιολέτα σας ευχαριστώ όλες μέσα από την καρδιά μου :)!!!!!!
    Είστε πολύ γλυκές και τα σχόλιά σας υπέροχα!!!!! Σας ευχαριστώ που μου δίνετε κουράγιο να συνεχίσω....

    Sandra I read your page regularly and i can say that i love your blog. However, I was thrilled with the soaps you made!!!!!!! Continue the wonderful work you do !!!!!!!

    Kim so I could sell them but for now just want to improve their appearance !!!!!! I want to start from the beginning of its construction, namely to create my own soap but do not know if I can do it successfully !!!!!
    Hugs to you too!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ νεραϊδένιο το μπλογκάκι σου!! Χαίρομαι που με βρήκες και σε ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο και το link!! Θα σε ακολουθήσω κιόλας, μόλις ο blogger σταματήσει τα τσαλιμάκια!! Καλό Σαββατοκύριακό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dimi μου καλωσήρθες!!!!!!! Χαίρομαι που σου αρέσει το σπιτάκι μου.
    Ναι τελικά αυτός ο blogger μας έχει αποσυντονίσει εντελώς!!!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν Νατάσα όπως σου είπα τρελλάθηκα με τα σαπουνάκια και κάθησα εχθές στις 12 τη νύχτα κι έφτιαξα ντεκουπάζ σε σαπούνια!!! Ποιος να το ακούσει και να μην καλέσει το γιατρό!!!χα χα χα!!! Έγιναν τέλεια αλλά σήμερα κιόλας τα πήγαμε δώρο, οπότε δεν πρόλαβα να τα φωτο... Δεν πειράζει, τα επόμενα. Σ'ευχαριστώ για την ιδέα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ας μάθουμε κι εμείς κανένα μυστικό!!! Τέλεια τα σαπουνάκια.Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Vassia μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε η ιδέα και όχι μόνο τα έφτιαξες αλλά τα χάρισες κιόλας!!!!!!! Ελπίζω να τους άρεσαν!!!!!!
    Θα περιμένουμε φωτογραφίες των επόμενων σαπουνιών.
    Φιλιά :)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kiki μου σ΄ευχαριστώ γλυκειά μου.
    Καλή εβδομάδα και σε σένα :)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ΄ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα!!!!!! Ναι, πραγματικά είναι πολύ όμορφα για δωράκια.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χα, χα, το πιο πιθανό είναι να βάλω τα σαπουνάκια που βρήκα στο δικό σου σπιτάκι, μέσα στο dipper-cake που θα φτιάξω με ιδέα που βρήκα σε άλλο σπιτάκι... Ωχ, δε φαντάζομαι να μου κάνετε μήνυση για... αντιγραφή ιδεών, ε; Θα βάλω όμως μέσα και κορνιζούλα που έφτιαξα εγώ και θα την δείξω στο δικό μου σπιτάκι κι έτσι ελπίζω να..."καθαρίζω"... χα, χα! Καλές δημιουργίες σε όλες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το decoupage μας δυσκολεύει μεν,αλλά μας ξετρελλαίνει δε.!!Είναι πάρα πολύ ωραία!Αληθεια,ποια κόλλα χρησιμοποιήσες?Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Vassia όχι καλή μου, από εμένα δεν υπάρχει πρόβλημα :)!!!!!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Crsft Fairies σας ευχαριστώ για καλά σας λόγια. Χρησιμοποίησα την κλασσική κόλλα για decoupage, αυτήν που κολλάμε τα περισσότερα υλικά.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα είναι ! Δεν είχα ιδέα πως το decoupage γίνεται και σε σαπούνι! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dorota thanks for your nice complements!!!!!!
    Welcome to my blog-home!!!!! I became a follower in your blog ... I liked very much!!!!!!
    See you soon - Natasa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Olga σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!!
    Και εγώ εντελώς τυχαία το ανακάλυψα. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πολύ όμορφο και κυρίως πολύ εύκολο.
    Πολλά φιλιά :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα σαπουνάκια γλύκα όπως και όλα όσα κάνεις με την λατρεμένη τεχνική!Ακολουθώωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαρά μου σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!! Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα το δοκιμάσω....το κάνεις να φαίνεται τόοοοοοσο εύκολο και θα το προσπαθήσω. Δεν είμαι σίγουτη αν θα δημιουργήσω σαπουνάκαι decoupage ή απλά ακαταστασία αλλά θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπορεις να μας πεις που μπορω να βρω τα πιο οικονομικα σαπουνακια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΑ!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ιδέα!
    Θα το κανουμε με τη μικρή μου ΣΙΓΟΥΡΑ!
    ευχαριστούμε πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφη ιδέα.Έπρεπε να το είχα πάρει είδηση μέσα στις γιορτές. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!!!!

    Georgia αρκετά καθυστερημένη η απάντησή μου αλλά είμαι σίγουρη ότι αν τα έχεις φτιάξει ήδη, πως δεν θα παιδεύτηκες καθόλου. Είναι πανεύκολα!!!!

    Φίλε - φίλη ανώνυμε νομίζω πως στα super market μπορείς να βρεις ότι μέγεθος και τιμή θέλεις. Απλά να θυμάσαι πως πρέπει να είναι ανοιχτόχρωμα, δηλαδή λευκά - μπεζ - απαλά ροζ ή σομόν, γιατί αλλιώς το ρυζόχαρτο ή η χαρτοπετσέτα που θα χρησιμοποιήσεις θα σου αλλάξουν το αρχικό τους χρώμα όταν θα τα κολλήσεις και δεν θα φαίνεται καθόλου το σχέδιο. Καλή επιτυχία!!!!

    Βάσια αξίζει τον κόπο να το προσπαθήσετε με τη μικρή σου. Θα δεις πως είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία!!!!

    Κατερινάκι δεν πειράζει γλυκιά μου. Σαπουνάκια μπορείς να κάνεις όλο το χρόνο και να τα δωρίζεις ανάλογα με την περίσταση είτε σε ονομαστική εορτή, είτε σε γενέθλια, είτε στη γιορτή της μητέρας.......λέω εγώ τώρα. Η καθεμιά μας μπορεί να τα χαρίσει ανάλογα. Και θα χαρώ πολύ να τα φτιάξεις και να τα αναρτήσεις στο blog σου!!!!

    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α, φοβερό!!! Μόλις το είδα στην Άννα (Διασκέσις) και ήρθα να δω λεπτομέρειες.....Θα το κάνω άμεσα για τα παιδιά μου.....φοβερό, φοβερό!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανεράιδα να το δοκιμάσεις. Είναι πανεύκολη η τεχνική και το αποτέλεσμα τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...