Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Ο χαρταετός της Pink Fairy!!!!!

Γεια σας φίλοι μου και Καλή Σαρακοστή!!!! Επειδή σήμερα ο καιρός δεν ενδείκνυται για το παραδοσιακό πέταγμα του χαρταετού, έφτιαξα στη κορούλα μου έναν από πηλό έτσι για να μπούμε και στο πνεύμα της ημέρας.....αλλά θα έλεγα αρκετά πιο girly!!!!!


Για όσους δεν ξέρουν, ο συγκεκριμένος πηλός ξηραίνεται με τον αέρα και μπορείτε να τον βρείτε στα Jumbo. Τον ανοίγετε σε φύλλο με πλάστη και του δίνετε οποιοδήποτε σχήμα επιθυμείτε. 


Αφού έδωσα το κλασσικό σχήμα του χαρταετού στο πηλό, τον άφησα να στεγνώσει αρκετές ώρες.


Στη συνέχεια πέρασα μια στρώση gesso για να κλείσει τις πολλές ατέλειες, κατόπιν ακρυλικό χρώμα σε γαλάζια απόχρωση, έκοψα τα σχεδιάκια μου από την χαρτοπετσέτα και τα κόλλησα με ειδική κόλλα για decoupage και στη συνέχεια πρόσθεσα perlen pen, glitter και διάσπαρτα ροζ πούπουλο tutu. 


Για ουρά χρησιμοποίησα μια σύνθεση από ροζ κορδέλες, την οποία έβγαλα από ένα παλιό στεφανάκι (παιχνίδι) της κόρης μου. 


Και επειδή ο συγκεκριμένος χαρταετός θα πάρει τη θέση του μέσα στο δωμάτιο της κορούλας μου και θα κρεμαστεί από κάποια διακοσμητική κρεμάστρα, για να τον κρεμάσω χρησιμοποίησα ροζ χοντρή κλωστή κεντήματος που το τέλος της καταλήγει σε μερικές ροζ και λευκές χάντρες. 

  
Η μικρούλα μου ξετρελάθηκε!!!!! Εσείς;
Πολλά φιλιά 

Natasha

18 σχόλια:

  1. Πανέμορφος!!!Καλά να περάσετε...έστω και μέσα...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκός ο χαρταετός σου ! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφος και κοριτσίστικος!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ να δεις πώς ξετρελάθηκα! Φιλιά Νατασούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειος χαρταετός!!!μπραβο!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!
    και μεις μεσα μείναμε και κοβαμε χαρτιά φτιαξαμε χαρταετό, την κυρα σαρακοστη κ.α..ειναι αρρωστουλα η μικρη μου αλλα εχουμε ενα παλιοκαιρο που δεν ειναι για εξω με τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ γλυκός!!
    Σαν ζαχαρωτό!!

    Καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Σαρακοστή Νατάσα μου!!! Ο χαρταετός σου είναι αξιολάτρευτος, πως να μην τον λατρέψει η μικρή σου!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aχ τι όμορφος! Καλά έκανες κι ανέβασες αυτές τις φωτό γιατί με τον καιρό που είχε σήμερα ούτε ζωγραφιστό δεν είδαμε τον χαρταετό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι σκέτη γλύκα! Λογικό που ξετρελάθηκε η μικρή σου!
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή σαρακοστή. πολύ όμορφος και ρομαντικός. και του χρόνου να τον φτιάξετε σε πραγματικό μέγεθος, από χαρτί και να τον πετάξετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφος !!! Καλώς σε βρήκα ! Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νατάσα μου
    Υπέροχος ο χαρταετός.!!!!
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο πιο ομορφος και ρομαντικος αετος που εχω δει.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...