Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Βραβείο..... και λίγα για μένα!!!

Καλησπέρα σας. 
Μόλις χθες η καινούργια blog-φίλη Lina από το http://motherhooddummies.blogspot.gr μου έδωσε ένα βραβείο και την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!


Μαζί με το βραβείο με καλεί να της πω κάποια ας πούμε πιο προσωπικά θέματα που δεν ξέρετε για μένα.
Ας ξεκινήσω λοιπόν:

Αγαπημένο περιοδικό:


Θα έλεγα το Burda, αν και μεταξύ μας έχω ξεσηκώσει ελάχιστα πατρόν. 

Αγαπημένος τραγουδιστής - Μουσική:



Εδώ οι απόψεις διίστανται.... άλλοτε ακούω Ζουζούνια, άλλοτε Barbie, ναι, ναι και άλλοτε μουσική μπαλέτου διότι η κορούλα μου η μικρή Μαριλένα έχει μια ιδιαίτερη κλίση προς αυτό το είδος (και εγώ ασφαλώς). Και όταν η μικρή εξαντλεί όλα τα cd και κουράζετε και μένει λίγος χρόνος και για μένα βάζω το Mad και ακούω τα πάντα!!!!

Αγαπημένη You Tube Guru:


Ναι, τώρα τι είναι αυτό; Μη γελάσετε αλλά τα μόνα βιντεάκια που παρακολουθώ από το συγκεκριμένο ιντερνετικό κανάλι είναι τραγούδια της Barbie και μουσική μπαλέτου (είπαμε η μικρή έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις). 

Αγαπημένο είδος μακιγιάζ: 


Σε καθημερινή βάση ρουζ, μολύβι ματιών, κραγιόν και πότε - πότε λευκό eyeliner κατά μήκος των κάτω βλεφαρίδων (για να κρύψω κανά μαύρο κύκλο). Στις πιο επίσημες περιπτώσεις κάνω ένα πλήρες μακιγιάζ, θα έλεγα βαρύ. Η αγαπημένη μου μάρκα μακιγιάζ είναι η Estee Lauder, την θεωρώ μακράν η καλύτερη!!!!

Αγαπημένο μέρος διαμονής:


Το Παρίσι. Βρε κορίτσια μη με σχολιάσετε αρνητικά, αλλά πραγματικά το λατρεύω αυτό το μέρος!!!!!




Μετά έρχεται η Σαντορίνη με την άγρια ομορφιά της!!!!

Αγαπημένη ταινία:


Το ημερολόγιο της Bridget Jones. Το έχω δει πολλές φορές και μου αρέσει πολύ - πολύ!!!!

Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις; 

Όχι, όχι δεν είναι η δική μου ντουλάπα αλλά μεταξύ μας πολύ θα ήθελα να ήταν!!!!!!

Πολλά και το κακό είναι πως θέλω και άλλα!!!! Δεν χορταίνω από παπούτσια.....

Αγαπημένο χρώμα:


Το ροζ ασυζητητί!!!!!

Αυτά από μένα!!!
Τώρα εγώ κανονικά πρέπει να δώσω τη σκυτάλη σε άλλα 7 Blogs, αλλά βλέπω πως τα περισσότερα το έχετε πάρει..... οπότε όποιος θέλει μπορεί να το παραλάβει και να προχωρήσει στην εξομολόγηση χι, χι, χι!!!!
Σας φιλώ όλους 

Νατάσα



4 σχόλια:

  1. τελικα αυτο με τα πολλα παπουτσια το εχουμε το 90% των γυναικων (μη σου πω και το 100%)! οσο για το ροζ, χαιρομαι που δεν ειμαι η μονη ροζουλιτα εδω τριγυρω!!!

    αχ αυτη η ντουλαπα...ονειρο και απωθημενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνούμε στο νησί που είναι ενα και μοναδικό αλλά και στην υπέροχη ταινία!!! Να είσαι καλά Νατάσα μου και να χαίρεσαι την μικρούλα μπαλαρίνα σου!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ένα ακόμα βραβειάκι σε περιμένει στο 4lifeidea.blogspot.gr πέρνα μια βόλτα να το παραλάβεις.



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...