Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Μεταλλικά κασπώ με decoupage

Είναι η πρώτη μου απόπειρα της συγκεκριμένης τεχνικής πάνω σε μέταλλο και θα έλεγα πώς μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!!!!!!! 
Τα κασπουδάκια είχαν την εξής εμφάνιση..... απλά μεταλλικά κασπώ.......


..... και μεταμορφώθηκαν, αφού βάφτηκαν πρώτα με ακρυλικά χρώματα και περάστηκαν με βερνίκι για να μην ξεφλουδίσουν σε λαχανί με τον γλυκύτατο βάτραχο (με χαρτοπετσέτα)...... 


...... σε κίτρινο με πεταλούδα (με ρυζόχαρτο).....

 
..... και σε ροζ με το αγαπημένο μου θέμα.... μια νεράιδα (πάλι με ρυζόχαρτο)!!!!!!

 

Και τα τρία μαζί. 
 

Και τώρα πλέον είναι έτοιμα να φιλοξενήσουν μικρά ανθισμένα γλαστράκια!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. υπεροχα υπεροχα μοναδικα!!!εχω ξετρελαθει.τα κασπω που τα βρηκες αν επιτρεπεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑ!
    ΑΛΛΑ Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΡ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλικούλα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!
    Τα κασπώ τα έχω από τον γάμο μου, διακοσμούσαν τα τραπέζια (είχαν από ένα γλαστράκι μέσα). Μόνο τρία κράτησα έτσι για ενθύμιο, τα υπόλοιπα τα χάρισα σε συγγενείς και φίλους. Να πώ την αλήθεια τα βαρέθηκα έτσι μεταλλικά και είπα να τους δώσω λίγο χρώμα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Handmade + art συμφωνώ απόλυτα για το βάτραχο. Και εγώ από την ώρα που τον έφτιαχνα είχα ξετρελαθεί!!!!!! Και να φανταστείς ότι ήμουν διστακτική όταν επέλεγα αυτό το σχέδιο χαρτοπετσέτας, έλεγα που θα το χρησιμοποιήσω;;;;;;;
    Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Foufoula μου σ΄ευχαριστώ και σένα καλή μου :)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε τίποτε δεν θυμίζουν τον παλιό τους εαυτό!!!Και με λουλουδάκια φυτεμένα θα είναι ζωγραφιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βιολέτα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!!
    Σκέφτομαι να βάλω ζέρμπερες σε διάφορα χρώματα. Μόλις τα ετοιμάσω θα σας τα δείξω.
    Φιλιά :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι όλα τόσο χαριτωμένα και ο βάτραχος πολύ τσαχπίνης!!! Περιμένουμε φωτογραφία με τις ζέρμπερες, το αποτέλεσμα φαντάζομαι πως θα είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και τα τρία είναι πανέμορφα!!!
    Συγχαρητήρια Νατάσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dizzy Button και MARA σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια :)!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to blog sou einai pragmatika yperoxo ena neraidoblog!!!!!eilikrina tha ithela na e rwtisw polla gia thn dhmiourgia tou!xilia bravo!!!ena oneiremeno blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστίνα μου καλως ήρθες!!!!!!
    Σ΄ευχαριστώ για το υπέροχο κομπλιμέντο, είσαι πολύ γλυκειά. Για οτιδήποτε θελήσεις, μπορείς να με ρωτήσεις.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα και τα τρία.. Έχεις φυτέψει λουλουδάκια ;
    Μία ερωτησούλα μόνο..τα πέρασες με primer πριν το χρώμα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι βεβαίως τα πέρασα με primer. Διαφορετικά θα είχαν ξεφλουδίσει. Το primer είναι ένα υλικό απολύτως απαραίτητο κατά τη γνώμη μου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...