Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Βιβλίο - Λεύκωμα Πειρατικό Καράβι

Γεια σας φίλοι μου!!!!
Σήμερα θα σας δείξω ένα βιβλίο - λεύκωμα που έφτιαξα για ένα αγοράκι 4.5 ετών, το Νικόλα. Το θέμα άκρως καλοκαιρινό..... και πειρατικό!!!!!! 
Είναι η πρώτη φορά που έφτιαξα κάτι ανάλογο για αγοράκι μετά από τόσα ροζ κάστρα, πριγκίπισσες και νεράιδες, αλλά πιστεύω πως τα κατάφερα. Τουλάχιστον η μαμά του ενθουσιάστηκε!!!!!! 
Εσείς τι λέτε; 

Το εξώφυλλο


Οι εσωτερικές σελίδες 










Το οπισθόφυλλο

Αυτά για σήμερα. 
Και μη ξεχνάτε, για οτιδήποτε χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο nchristopoulou@mail.gr
Πολλά φιλιά

Natasha

5 σχόλια:

  1. Νατασούλι μου έγραψες με το πειρατικό σου καράβι!!! Φιλιά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσα μου
    Είναι τέλειο!!!!!!!!Μπράβο.Ελπίζω να είσαι καλά.Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ είναι πολύ ωραίο!!! και για αγόρια φοβερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο Νικόλας ο μαύρος πειρατής!!!! Τέλειο Νατασσούλα μου!!!! ΄Εκανες εξαιρετική δουλειά!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...