Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Vintage ρολόι τοίχου..... και τα νέα μας!!!!

Καλησπέρα σας!!!!
Έχω κάμποσο καιρό να γράψω, σχεδόν από τότε που γύρισα από τις καλοκαιρινές διακοπές. Πολλά και σημαντικά γεγονότα με κράτησαν μακριά σας, για τα οποία θα αναφερθώ πιο κάτω!!!!! Ελπίζω πάντως να σας βρίσκω όλους και όλες καλά!!!!!!!!!!
Τα νέα μας εν τάχει...... η κορούλα μου, αν και μικρούλα (δεν έχει κλείσει ούτε καν τα 4) ξεκίνησε προνήπιο έχοντας μια τελείως αρνητική διάθεση για το σχολείο. Στην αρχή φάνταζαν όλα βουνό, αλλά σιγά - σιγά τα πράγματα βελτιώνονται καθημερινά και προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο της ρόλο ως λιλιπούτεια μαθήτρια. Είναι το πιο μικρό παιδάκι μέσα στο σχολείο και δυσκολεύεται αρκετά...... βλέπω όμως πως προσπαθεί και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Και βεβαίως συνεχίζει και φέτος το μπαλέτο με μεγάλη επιτυχία και θέληση!!!!!! 
Εγώ πάλι απέχω συνειδητά από τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες έχοντας αρκετό καιρό να δημιουργήσω, κάτι το οποίο με έχει στενοχωρήσει. Αυτό το διάστημα έχω ρίξει όλη την προσοχή στην κορούλα μου προσπαθώντας να την βοηθήσω με το νέο της ρόλο στο σχολείο. Δυστυχώς η δασκάλα της μας μας άγχωνε αρκετά κάνοντάς μας συνεχώς υποδείξεις και κατηγορώντας με ευθέως πως εγώ φταίω για την συμπεριφορά της μικρής..... την θεωρεί κακομαθημένη, αντιδραστική, επιθετική, ανώριμη και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε....... αισθάνθηκα λες και το δικό μου παιδί ήταν το χειρότερο απ΄όλα!!!!! Ευτυχώς μετά από ένα μήνα σχεδόν προσαρμογής και βλέποντας πως το παιδί έχει κάνει αρκετά θετικά βήματα, χαλάρωσε λιγάκι και τα είδε όλα πολύ διαφορετικά!!!!!! Ειλικρινά δεν θέλω να σχολιάσω την συμπεριφορά της νηπιαγωγού, διότι μου δημιουργεί μόνο αρνητικά συναισθήματα. Από την πλευρά μου και με αρκετή συζήτηση και δουλειά από το σπίτι, η μικρή έχει αλλάξει κατά ένα μεγάλο βαθμό στάση για το σχολείο, το  βλέπει πλέον πολύ θετικά και περιμένει να πάει κάθε μέρα. Αυτά τα νέα μας με λίγα λόγια!!!!!!
Έχοντας λοιπόν καιρό να πιάσω τα πινέλα, τα χρώματα και τα ριζόχαρτα και παραλαμβάνοντας τα υλικά αισθάνθηκα λες και ασχολιόμουν πρώτη φορά με το decoupage...... στην αρχή μουδιασμένη, δεν ήξερα τι να κάνω με το ρολόι...... το κοιτούσα σχεδόν 2 μέρες και δεν ήξερα από που να πιάσω..... λες και είχα στερέψει από φαντασία!!!!!!! Και μετά είπα θα ξεκινήσω και όπως βγει...... το μόνο που ήξερα ήταν πως ήθελα κάτι σε vintage, κάτι που να παραπέμπει σε παλιές εποχές. Οι αποχρώσεις πολύ γνώριμες..... του χρυσού, άλλοτε πιο σκούρο, άλλοτε πιο ανοιχτό και πατίνα για παλαιωμένο στυλ. Τα στένσιλ είχαν την τιμητική τους, αλλά αυτό που με κέρδισε ήταν το ανοιχτό χρυσό χρώμα της Viva Decor..... πολύ πλούσιο και με απίστευτη υφή!!!!!!
Για ρίξτε μια ματιά......






Θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη σας!!!!!!!

Πολλά φιλιά 

Νατάσα

8 σχόλια:

  1. Νατάσα μου καλησπέρα!!!! Να ξερες πόσα μου θύμισες με αυτή σου την ανάρτηση.... με γύρισες 26 χρόνια πίσω τότε που η κόρη μου πηγαίνοντας στο νηπιαγωγείο γύριζε τον κόσμο ανάποδα από τις φωνές και την άρνηση και η νηπιαγωγός να εντοπίζει το πρόβλημα σε μένα και να λέει πως είμαι ακατάλληλη για μάνα!!! απαράδεκτοι για παιδαγωγοί τέτοιοι άνθρωποι... Κοίτα την ψυχική υγεία του παιδιού και αυτό σιγά σιγά θα προσαρμοστεί και μην δίνεις δικαίωμα στην νηπιαγωγό να σου μιλά έτσι!!! Το ρολόι σου έγινε υπέροχο... σαν να μην άφησες τις δημιουργίες σου ούτε μία μέρα!!! Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά και ελπίζω να σε βλέπουμε συχνότερα!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λέτε τώρα βρε παιδιά; Ειλικρινά μην αφήνετε να σας επηρεάζουν τέτοιοι "εκπαιδευτικοί". Αν δε μπορει η δασκάλα να κερδίσει το παιδί και να το κάνει να αγαπήσει το σχολείο, ΑΥΤΗ εχει το πρόβλημα κι όχι η μαμά. Και μιλάμε για το νηπιαγωγείο, έτσι; Ενα σχολείο γεμάτο παιχνίδι και χαρα, χωρίς εργασίες, βαθμούς και όλα αυτά που αγχώνουν τα παιδιά αργότερα.
    Ευχομαι ειλικρινά να πάνε όλα καλά γιατί τα δυο χρόνια του νηπιαγωγείου είναι τα πιο όμορφα και δημιουργικά της σχολικής ζωής των παιδιών μας.

    Το ρολόι είναι πανέμορφο πραγματικά, όλα ταιριάζουν στο στυλ που του έδωσες, ακόμα και οι δείκτες!
    Φιλιά πολλά και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!!! πανεμορφο ρολοι! παραμυθενιο! φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το έφτιαξες το ρολόι Νατάσα!Μου άρεσαν πολύ τα στένσιλ αλλά και η vintage αίσθηση που του έδωσες.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα θα πάνε καλά με το παιδί.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυπηρά τα όσα ανέφερες στην ανάρτηση σου Αυτό το πρόβλημα το είχα εγώ η ίδια και ενώ δεν θυμάμαι τίποτα όταν όλα έγιναν ωραία θυμάμαι τα λόγια την απόρριψη και το αγέλαστο πρόσωπο μιας νηπιαγωγού στα εκπαιδευτήρια Δράμας όπου φοίτησα για λίγο διάστημα... δεν με δεχόταν με τίποτε και την πιο πολύ ώρα του μαθήματος καθόμουν σε κάτι βιβλία ή όρθια.. και ήμουν μόλις 6 χρόνων από την μιά πλευρά είχα την μεγάλη αγάπη της οικογένειας και συγγενών και από την άλλη την απόρριψη της *δασκάλας* κι εγώ ήθελα να πηγαίνω σχολείο γιατί ζωγραφίζαμε πάρα πολύ... και ήταν η μεγάλη μου αγάπη!!Το ρολόι σου είναι πολύ προσεγμένο με υπέροχη και αισιόδοξη σύνθεση.... σίγουρα θα είναι από τα πρώτα που υιοθετηθούν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νατάσα μου απίθανο το ρολόι σου γλυκούλα μου!! Μπράβο σου!! Καλέ τι λέει αυτή η νηπιαγωγός;!! Δεν πάει καλά !!Μη την ακούς!! Τα περισσότερα παιδάκια έχουν έναν τρόπο αντιδραστικό ώσπου να προσαρμοστούν!! Ξέρω γιατί τώρα είμαι σε παιδικό σταθμό, και είδα πως ήταν τα παιδάκια στην εβδομάδα προσαρμογής και πως είναι τώρα!! Όλα χρειάζονται το χρόνο τους για να μπουν στο πρόγραμμα, και μετά όλα ρέουν καλά!!Μην ανησυχείς καθόλου!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατάσσα μου καλησπέρα. Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά με το παιδί. Πανέμορφο το ρολόι και εύχομαι πάντα να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα. Έχω ένα βραβείο για σένα http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...