Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Χαριτωμένα pee toe για μια μικρή δεσποινίδα!!!

Καλησπέρα!!!!
Βραδινή και αυτή η ανάρτηση.... ελπίζω να καταλαβαίνετε πως οι πολλές υποχρεώσεις αυτό το διάστημα δεν μου αφήνουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Επίσης τώρα πλέον η μικρή μου νεράιδα είναι στο σπίτι, ναι, ναι, σταματήσαμε τον παιδικό σταθμό διότι δεν αντέξαμε άλλο τις ιώσεις. Είπαμε.... φτάνει για φέτος.... και το κάναμε πράξη. Οπότε όπως καταλαβαίνετε η μικρή μου τρώει πολύ από τον πολύτιμο χρόνο μου με παιχνίδια και βόλτες..... όχι βέβαια πως μου κακοφαίνεται γιατί μου αρέσει πολύ να βρίσκομαι κάθε στιγμή δίπλα της και να διασκεδάζουμε παρέα!!!
Τα βράδια λοιπόν, όπως απόψε που κάνω αυτήν την ανάρτηση, συνήθως κάτι φτιάχνω. Η τελευταία μου δημιουργία είναι ένα ζευγάρι pee toe για μια μικρή δεσποινίδα 9 ετών. Η νονά της αποφάσισε τώρα που πλησιάζει το Πάσχα, να της κάνει δώρο ένα ζευγάρι κουκλίστικα παπουτσάκια. Και εγώ άλλο που δεν ήθελα να ανοίξω τη ραπτομηχανή και να αφεθώ με τις ώρες δημιουργώντας. Η αλήθεια είναι πως έχουν αρκετή δουλειά και πολύ λεπτομέρεια, αλλά μου αρέσουν τόσο πολύ που αποφάσισα πως κάποια στιγμή θα φτιάξω και ένα ζευγάρι για την μικρή μου. Το θέμα η νονά το άφησε ελεύθερο,  αλλά μου είπε πως αρέσει στη μικρή ότι έχει σχέση με παραμύθια..... άλλο βέβαια που δεν ήθελα και εγώ χι, χι, χι!!!!! 


Το εξωτερικό ύφασμα απεικονίζει την κοκκινοσκουφίτσα και τον κακό λύκο μέσα σε ένα χαριτωμένο ροζ πουά. Επέλεξα μονόχρωμο τυρκουάζ για το εσωτερικό. 


Κλείνουν με βέλκρο και έχουν αντιολισθητική σόλα (δερματίνη)


Είναι super μαλακά και πολύ - πολύ χαριτωμένα!!!!


Αλήθεια σας αρέσουν; 

Πολλά φιλιά 

Νατάσα

9 σχόλια:

  1. Κουκλίστικα!!! Και πολύ λεπτομερή δουλειά έκανες!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!Χίλια μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πλακα κανεις? μ αρεσει που ρωτας κιολας αν αληθεια μας αρεσουν! ειναι απιστευτοτατα! δεν ξερω τι πατο εχουν απο κατω γιατι παντα εχω την εντυπωση οτι αυτα τα χειροποιητα παπουτσακια ειναι περισσοτερο αγκαλιας αλλα αυτα ειναι σουπερ γλυκα και τρεντι ταυτοχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!! φαντάζομαι την χαρά που θα κάνει η μικρή μόλις τα δει, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε Νατασούλι μου τι όμορφα που τα έκανες! Τέλεια δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια είναι!!!!! Και τα χρώματα και τα σχέδια και η κατασκευή....... Χίλια μπράβο!!!
    Φιλιά και καλή Μ. Βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά υπέροχα... Σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι τελεια!!! πανεμορφα!!! Φαντασικα!!!!!

    Τα λατρευω!!!!

    Καλη Ανασταση γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...