Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Φούξια πουά παπουτσάκια!!!!!

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!
Χθες βράδυ ξενύχτησα στην κυριολεξία προσπαθώντας να φτιάξω αυτά τα πανέμορφα παπουτσάκια για την κορούλα μου!!!! Σημείωση, είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω κάτι τέτοιο και αξίζει πραγματικά να αναφέρω πως πηγή του όλου εγχειρήματος δεν είναι άλλη από την Αναστασία του πολύ όμορφου blog Έξυπνες Ιδέες!!!! Πέρυσι τέτοια εποχή η γλυκύτατη Αναστασία είχε φτιάξει ένα ζευγάρι μωβ πουά παπουτσάκια για την κορούλα μου, τα οποία η μικρή ευχαριστήθηκε όσο τίποτα άλλο. Δεν τα έβγαζε από τα πόδια της, ώσπου την στένεψαν και αναγκαστικά τα αποχωρίστηκε..... Εντάξει, οφείλω να ομολογήσω πως η δουλειά της Αναστασίας είναι κλάσεις ανώτερη από την δική μου, αλλά πιστεύω πως κάτι κατάφερα. 


Τα υλικά, φούξια πουά βαμβακερό ύφασμα, αλλά και λευκό. Για τη σόλα προτίμησα να βάλω δερματίνη, αλλά και μια ενίσχυση από τσόχα για να είναι super μαλακά. Το διακοσμητικό λουλουδάκι έγινε από το ίδιο λευκό ύφασμα και απλά έραψα ένα κουμπάκι. Κλείνουν στο πλάι με βέλκτρο. 


Ορίστε και το μοντέλο μου, που από την ώρα που τα είδε δεν τα βγάζει από τα ποδαράκια της!!!!


Πραγματικά στολίδια για τα ποδαράκια της!!!!!

Σας φιλώ γλυκά 

Νατάσα



32 σχόλια:

  1. Τέλεια η δουλειά σου!!!!! Το κορίτσι σου θα τα καταευχαριστηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα είναι υπεροχα! το χεις τελικα! απιστευτα ομορφα και παραμυθενια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι τελεια για πρωτη φορα, φανταζομαι τι εχεις αν συνεχισεις να τα φτιάχνεις, και εγω αυτο το διαστημα πειραματίζομαι σε παιδικο παπουτσακι αγκαλιας και μου αρεσει τοσο πολυ, βγαινουν τοσο μικρα που θελεις να τα χαζευεις για ωρες, πολλα μπταβο και καλοφόρετα σας ευχομαι!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ελένα, τόσο μικρά και χαριτωμένα!!!!
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Νατασούλι μου είναι υπέροχα! Τώρα ζήλεψα κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φτιαχνεις πολυ ομορφα πραγματα, χαιρομαι που γνωριζω το μπλογκ σου!!!σιγουρα η μικρη σου θα ευχαριστηθει τα παπουτσακια της-η Αναστασια ειναι φοβερη πηγη εμπνευσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά γλυκιά μου!!! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ δεν θα τα έβγαζα !!!!Είναι σκέτη γλύκα!!!!
    Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια, τέλεια !!!
    Χρυσοχέρα είσαι, σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φανταστκά έγιναν...άξιζαν τον κόπο!!Γεια στα χέρια σου!!!πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσωπικά, αυτά ακριβώς τα παπουτσάκια (αν και σε νούμερο 39), θα τα έβαζα ευχαρίστως! Είναι απίθανα! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσεχώς θα δείξω και για εμάς.... τι δηλαδή, εμείς οι πιο μεγάλες θα μείνουμε παραπονεμένες;

      Διαγραφή
  10. Ειναι τόσο υπέροχο που δικαιολογημένα δεν τα βγάζει από τα ποδαράκια της!
    Καλοφόρετα λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για πρώτη προσπάθεια δεν το συζητώ είναι καταπληκτικά!!!!!
    Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ.
      Ελπίζω τα επόμενα να τα φτιάξω ακόμα καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  12. ώχουτα τι γλυκά που είναι!!!καλά στη φωτογραφία που είναι και φορεμένα είναι το κάτι άλλο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι με τα ποδαράκια της μικρούλας μου Μαριλένας είναι σαν να βγήκαν από σελίδες παραμυθιού!!!
      Σ΄ευχαριστώ Μάγια!!!

      Διαγραφή
  13. Μου θύμησε,η τελευταία φωτό κάτι από *Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων* υπέροχα τα ροζ πουά παπουτσάκια!!!Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη αν σου πω πως αυτό το παραμύθι είχα στο νου μου, θα με πιστέψεις;
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  14. Τα παπουτσάκια υπέροχα αλλά και το μοντέλο το κάτι άλλο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως!!!! Μόλις της είπα ΄΄έλα να βγάλουμε φωτογραφία΄΄ δεν κουνιόταν καθόλου και μάλιστα στήθηκε για να βγουν όμορφα τα παπουτσάκια.... μετά βέβαια ήθελε να δει την φωτογραφία και μου λέει ΄΄ωραία βγήκαν μαμά΄΄. Εντάξει λέω, αφού πήρα το οκ από την κορούλα μου, τότε προχωρώ στην ανάρτηση χι, χι, χι!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...