Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Μα τι γίνεται τέλος πάντων με αυτές τις ιώσεις;

Καλησπέρα!!!
Είμαι αγανακτισμένη, απογοητευμένη, στενοχωρημένη..... ότι θέλετε είμαι!!!!

Πηγή: http://madaboutmultiples.com/.a/6a00e551e1ba9c88340162fffefaf0970d-popup
Δεν προλάβαμε να συνέλθουμε καλά - καλά από την ίωση με την γαστρεντερίτιδα..... άντε πάλι από την αρχή. Αυτή τη φορά η μικρούλα μου ψήνεται στον πυρετό. Την πήγα χθες στον παιδίατρο, μας είπε αρχίζει να κάνει ωτίτιδα, ας μη της δώσουμε λέει αντιβίωση ακόμα γιατί μπορεί να περάσει σε 1-2 μέρες. Όχι μόνο δεν πέρασε, αλλά σήμερα κάνει περισσότερο πυρετό από χθες..... πριν από καμιά ώρα την έβαλα στην μπανιέρα για να της πέσει...... και κάθε 4 ώρες Depon και Ponstan. 
Έλεος πια, πόσες ακόμα θα περάσει; Είπα να την στείλω παιδικό για να κοινωνικοποιηθεί, να γνωρίσει παιδάκια, να ξεφεύγει, να περνάει ευχάριστα την ώρα της, αλλά μας έχει βγει ξινό!!!!! Πληρώνουμε και ούτε το μισό μήνα δεν πηγαίνει. Είχε μια εβδομάδα να πάει και τώρα μετά από 3 μέρες ξανακόλλησε άλλη ίωση. 
Και το χειρότερο απ΄όλα είναι πως υποφέρει, έχει εξαντληθεί το πουλάκι μου, είναι κατακίτρινη και χθες που τη ζύγισε ο γιατρός αδυνάτισε κιόλας. 
Και εδώ θέλω να ρωτήσω..... και τα δικά σας τα παιδάκια κολλάνε τόσες ιώσεις; Ή εμείς είμαστε από τις άτυχες που θα τις περάσουμε όλες; Αλήθεια σας μιλάω, όσο υπέρ είμαι του παιδικού, άλλο τόσο έχω θυμώσει με όλα αυτά. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να την σταματήσω..... μα καλά, Απρίλης μήνας και να μην μπορούμε να σηκώσουμε κεφάλι από τις ιώσεις; 
Συγνώμη που σας τα λέω όλα αυτά, πιθανόν να απορήσετε, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω που να μιλήσω..... και βέβαια βοήθεια από πουθενά, έτσι; Φοβούνται μην κολλήσουν..... 
Αυτά τα νέα μας, σας αφήνω τώρα για να πάω τη μικρή ξανά στον παιδίατρο. 

Νατάσα

Υ.Γ. Το κοριτσάκι στη φωτογραφία δεν είναι η κορούλα μου, αν και της μοιάζει αρκετά!!!!!

8 σχόλια:

  1. Νατάσα μου, περαστικά της.
    Δεν έχω παιδί σε αυτή την ηλικία, θυμάμαι όμως τι πανηγύρι είχε γίνει όταν πήγε παιδικό. Μην την κρατήσεις σπίτι, να επιμείνεις, θα γίνει πιο ανθεκτικό το παιδί. Στην αρχή συμβαίνει αυτό.
    Κουράγιο, θα περάσει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να μην απογοητευεσαι!!!!η πρωτη χρονια στον παιδικο ειναι δραμα!!!τα πουλακια μου ειναι ευαλωτα και κολλανε τα ΠΑΝΤΑ!ο δικος μου παει δευτερη χρονια παιδικο και ακομα εχουμε τετοια.και ο καιρος δεν ευνοει καθολου (ανοιξη=ιωσεις στο φουλ).δειξε υπομονη και δινε της, οσο εχει ορεξη βεβαια, θρεπτικες τροφες και πολυ φυσικο χυμο πορτοκαλι!!!περαστικουλια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νατάσα μου κι εγώ την πήγαινα την πρώτη παιδικό αλλά επειδή δούλευα. Το κακό με τους παιδικούς είναι ότι οι μαμάδες αν είναι άρρωστα τα παιδιά τα στέλνουν μαζί με τα φαρμακάκια τους, αφού σου λέει πληρώνω να μου το προσέξουν.Αλλά δεν σκέφτονται τ άλλα παιδακια , γι αυτό διαιωνίζεται η κατάσταση. Όσο για την ωττίτιδα εκ πείρας,δεν είμαι ειδικός, δεν νομίζω να περάσει μόνη της και χωρίς αντιβίωση. Τα δικά μου παιδιά σταματησαν τις απανωτες ιωσεις όταν πηγαν στο δημοσιο πλέον προνηπιο , αν και τα δύο μικροτερα που δεν πήγαν παιδικο σταθμό δεν τραβηξαν αυτή την ταλαιπωρία του πρώτου μου παιδιού! Ευχομαι γρήγορη ανάρρωση! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωχ βρε Νατασα ου τα χιλια δικια εχεις! εμεις μονο μια ιωση περασαμε φετος, κρατησε πανω απο εβδομαδα βεβαια, αλλα δεν την στελνω παιδικο. Ήταν ενας απο τους βασικους λογους που δεν την εστειλα καθως η δικια μου τωρα εκλεισε τα 2, και ελεγα να μεγαλωσει λιγο ακομα, να ειναι και το ανοσοποιητικο της πιο γερο και ας παει απο του χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πώ...πώ....περαστικά νεραιδούλα μου ! Εύχομαι σύντομα η μικρή να γίνει καλά και να πάρει πάλι τα ´πάνω της ! Πακέτο πάντως...καταλαβαίνω ! Έχω ακούσει πολλές μαμάδες να το λένε αυτό για τον παιδικό σταθμό και τις ιώσεις ! Τί να πώ...μάλλον φταίει και η εποχή...μία κρύο..μία ζέστη. Περαστικά και αγύριστα να είναι...φιλάκια πολλάαα..και στην μικρούλα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νατάσα μου, εύχομαι να αναρρώσει γρήγορα η μικρούλα σου και αυτή να ήταν η τελευταία ίωση που σας επισκέφθηκε!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι περαστικά!!!! Τα ίδια περνάμε και εμείς,πρώτη χρονιά στον παιδικό!!!! Αυτές τις μέρες την έχω σπίτι πάλι, έχουμε άσθμα (το αποκτήσαμε και αυτό) και ταλαιπωρούμαστε απίστευτα από τον βήχα!!! Τις σκέψεις που κάνεις τις έκανα και εγώ και μάλιστα ρώτησα την παιδίατρο μας και μου είπε να μην σταματήσουμε τον παιδικό σταθμό, ουσιαστικά ο χειμώνας πέρασε και δεν θα έχουμε τόσες ιώσεις. Είναι κρίμα να είναι κλεισμένα μέσα, εκεί περνάμε μια χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατάσα μου,όλα θα περάσουν!! Μην ανησυχείς,γλυκιά μανούλα γιατί όλα τα παιδάκια στον παιδικό κολλάνε απανωτές τις ιώσεις!! Ο μεγάλος μου γιος είχε πιεί αμέτρητα αντιπυρετικά και ένα βαρέλι Augmentine εκείνα τα χρόνια!! Πίστεψε με, μεγαλώνοντας η γλυκιά σου κορούλα θα σταματήσει να αρρωσταίνει τόσο συχνά!! θα μου πεις βέβαια τώρα τι γίνετε; Λίγη υπομονή χρειάζεται και η κορούλα σου θα ζωηρέψει και τα υπέροχα μαγουλάκια της θα κοκκινίσουν ξανά!! Τα παιδιά αναρρώνουν ταχύτατα!! Περαστικά στο μικρό σου αγγελούδι και δυο γλυκά φιλάκια και στον δυο τα μαγουκάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...