Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Πρόβλημα με τη σύνδεση

Γεια σας αγόρια και κορίτσια!!!!!! 
Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη σύνδεση και δυστυχώς δεν μπορώ να γίνω μέλος και να παρακολουθήσω άλλα ιστολόγια. Και τί εννοώ; Ενώ πατάω κάτω από τους αναγνώστες το γνωστό σύνδεσμο ''σύνδεση'' δεν δέχεται με τίποτα τον κωδικό μου. Τον έχω αλλάξει δυο φορές αλλά τίποτα.......... Γνωρίζετε κάτι; Από το μενού ''Βοήθεια'' δεν είδα πράσινο φως........ 
Περίμενα κάποιες μέρες μήπως και είναι κάποιο από τα τερτίπια του blogger αλλά βλέπω πώς δεν διορθώνεται. 
Φιλιά σε όλους και καλό μήνα!!!!!

9 σχόλια:

  1. Blogger issues drive me crazy, because there is never anyone to help with them. Help does not seem to exist in the land of Blogger. I find that usually the issues seem to correct themselves, hopefully that will be the case for you.

    Hugs to you Natasa! xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I hope to fix the problem because it's exist for several days!!!!!
    Kisses!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Νατάσα και Καλό Μήνα!!! Υπάρχουν συνεχώς προβλήματα με τον μπλόκερ και την σύνδεση … αλλά δυστυχώς δεν ξέρω την λύση!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Νατάσα μου! Εγώ παρατήρησα πως όταν επιλέγω κάποιο μέλος από τους αναγνώστες οποιουδήποτε μπλογκ,ακόμη και του δικού μου,για να δω τον σύνδεσμό του, ο blogger δεν ανταποκρίνεται. Αυτό συμβαίνει εδώ και λίγες ημέρες και δεν ξέρω ούτε εγώ τι να κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα καλά μου κορίτσια.
    Από ότι φαίνεται θα πρέπει να περιμένω μήπως και φτιάξει μόνο του........
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Και εγώ αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα με το blogger. Δεν μπορούσα να αφήσω σχόλια σε κανένα blog και αυτό που έκανα είναι να κατεβάσω το Google Chrome και να κάνω από εκεί τη δουλεία μου. Προς το παρόν δουλεύει στο προτείνω και σε σένα μήπως και κάνεις δουλεία. Ελπίζω να βοήθησα.
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Flora σ΄ευχαριστώ πολύ. Θα το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και απο εμενα! Θα συμφωνησω κι εγω για το Chrome, καθως δουλευει καλυτερα κ πιο γρηγορα, ειδικα με το blogger!!! Για να παρηγοριεσαι, κατα καιρους ολοι αντιμετωπιζουμε προβληματα, που ευτυχως λυνονται συνηθως μονα, ως δια μαγειας:) Εγω τελευταια παντως δεν μπορω να βαλω neo gadget ως html, καθως δεν αποθηκευει το code! :)
    Καλο βραδυ κ καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες reine!!!!!!!!
    Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια. Θα το κατεβάσω σύντομα να δω αν υπάρχει κάποια διαφορά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...