Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Πως να φτιάξετε σαμπουάν από λευκό και πράσινο σαπούνι

Σαν αθεράπευτη λάτρης των φυσικών καλλυντικών που είμαι, σας παρουσιάζω το πιο αγνό σαμπουάν που υπάρχει!!!!!!! 


Αφού έψαξα αρκετά και μετά από μερικές δοκιμές, είμαι έτοιμη να σας δώσω τη συνταγή. Μη φανταστείτε πώς είναι κάτι το δύσκολο, είπαμε σε αυτό το blog τα περισσότερα υλικά θα τα βρίσκουμε στη κουζίνα μας, άντε και μέχρι το φαρμακείο. 

Τα υλικά μας:
- 125 γρ. λευκό και πράσινο σαπούνι
- 1 ποτήρι ζεστό νερό
- 1/2 ποτήρι έγχυμα χαμομηλιού (για ξανθά μαλλιά) ή δενδρολίβανου (για μαύρα μαλλιά)
- 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
- 8 κουταλιές της σούπας υγρή γλυκερίνη (θα τη βρείτε στα φαρμακεία)
- 20 σταγόνες αιθέρια έλαια της προτίμησής σας (προαιρετικά)

Και ξεκινάμε με 5 πολύ απλά βήματα:
1. Τρίβουμε στον τρίφτη τα σαπούνια

2. Βάζουμε σε μια κατσαρόλα τα σαπούνια με το νερό και το έγχυμα του χαμομηλιού να λιώσουν σε ben marie. 


 3. Μόλις λιώσουν καλά (διαρκεί 1/2 ώρα περίπου) προσθέτουμε το ελαιόλαδο.


4. Ανακατεύουμε καλά να ομογενοποιηθούν τα υλικά και κατεβάζουμε από τη φωτιά. 
Μόλις κρυώσει λίγο το μίγμα, προσθέτουμε τη γλυκερίνη ανακατεύοντας συνέχεια. 


5. Αφού κρυώσει εντελώς το σαμπουάν μας, αν θέλουμε, προσθέτουμε για άρωμα κυρίως 20 σταγόνες αιθέριου ελαίου και ανακατεύουμε να ενσωματωθεί με τα υπόλοιπα υλικά.


6. Τέλος, μεταφέρουμε το σαμπουάν σε μπουκάλι καλά πλυμμένο και αποστειρωμένο.


Το συγκεκριμένο σαμπουάν είναι μια παραλλαγή του πράσινου σαπουνιού που συνήθιζαν και λουζόντουσαν οι παππούδες μας και είχαν μέχρι τα βαθιά γεράματά τους λαμπερά και υγιή μαλλιά. 
Δεν κάνει αφρό όπως τα σαμπουάν του εμπορίου. 
Έχει αντισηπτικές ιδιότητες
Τα μαλλιά γίνονται λίγο σκληρά, αλλά αποκτούν υπέροχο όγκο.


Δεν έχει καθόλου χημικά πρόσθετα, παράγωγα πετρελαίου και συντηρητικά. 
Με το συγκεκριμένο σαμπουάν δεν θα αποκτήσετε ποτέ πιτυρίδα, κνησμό, εκζέματα (με έσωσε στην κυριολεξία) ή άλλες αλλεργικές καταστάσεις. 
Δοκιμάστε το!!!!!!!

Πολλά φιλιά.

25 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον!! Ευχαριστούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This looks great...and easy too. Thanks for sharing all your recipes with us!

    Hugs xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια ιδέα , έχω όμως μια απορία εγώ που έχω κόκκινα μαλλιά τι θα μπορούσα να βάλω εναλλακτικά του χαμομηλιού ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!!

    Neraiditsa γνωρίζω ότι τα άνθη καλέντουλας είναι κατάλληλα για τα κόκκινα μαλλιά. Άν μπορείς να βρείς, φτιάξε ένα έγχυμα και πρόσθεσέ το.
    Ελπίζω να μη σου βάζω δύσκολα :)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Νατασούλα μου. Τι ωραία ιδέα τι ωραίο tutorial. Μου αρέσει που μας σκέφτεσαι όλες, και δίνεις λύσεις για όλους τους τύπους. Καλή Κυριακή κοριτσάκι μου. Φιλιά. Και στη μπουμπού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα το δοκιμάσω την Τρίτη. Ο μικρός μου 3 χρονών έχει πολύ έντονη κρούστα σμίγματος στο κεφάλι... Κάνει λες ή θα το χειροτερέψουμε; Πάντως θα το φτιάξω. Έχω όλα τα υλικά εκτός από πράσινο σαπούνι. Αυτό πού το βρίσκεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βίλη μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

    konstantina δεν μπορώ να σου πώ σίγουρα αν θα κάνει δουλειά ή όχι. Το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι πώς δεν έχει καθόλου χημικά συστατικά. Εγώ στη θέση σου θα έλουζα το παιδί μου 1-2 φορές και αν έβλεπα διαφορά προς το καλύτερο θα το συνέχιζα. Διαφορετικά δεν θα το χρησιμοποιούσα ξανά. Υπόψιν όμως πώς κάνει τα μαλλιά λίγο σκληρά (δεν ξέρω αν αυτό σε ενοχλεί).
    Πράσινο σαπούνι μπορείς να βρείς στα βιολογικά καταστήματα ή ακόμα καλύτερα από κάποιον που το κάνει μόνος του.
    Θα με ενδιέφερε να μάθω αν τελικά βρίσκει εφαρμογή στην περίπτωση του γιού σου ή όχι. Άν δεν σου κάνει κόπο, γράψε μου. Στο δικό μου πρόβλημα (έκζεμα) λειτουργεί μια χαρά, εξαφανίστηκε εντελώς ο κνησμός.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν μη τι αλλο, το σαμπουαν σου ειναι καθαρο και χωρις συντηρητικα.Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νατάσα μου καλημέρα
    Σήμερα επέστρεψα από ένα τριήμερο ταξίδι στη
    μητέρα μου, και είδα την υπέροχη συνταγή σου για το σαμπουάν.Οι οδηγίες σου αναλυτικές. Μου άρεσε πολύ!!!!!.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημιουργία σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

    Σαντρίνα καλώς ήρθες. Ελπίζω να πέρασες τέλεια αλλά τί λέω, το ταξίδι στο πιο αγαπημένο μας πρόσωπο τη μητέρα μας πάντα είναι υπέροχο!!!!!!!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σας ετοιμάζω και άλλα πολλά..... θα δείτε τις επόμενες μέρες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητηρια για την προσπαθεια αυτη. Ευχομαι να μεινεις κοντα μας για πολλα χρονια ακομη. η απορια μου ειναι μια. μπορω να βαλω κατι για να δημιουργηθει αφρος στο σαμπουαν γιατι ετσι βαζω μεγαλη ποσοτητα και ειναι κριμα. ευχαριστω εκ των προτερων. καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό που λες, προτιμώ την πιο φυσική εκδοχή. Έτσι και αλλιώς από μόνο του το πράσινο σαπούνι δεν δημιουργεί αφρό......
      Αν εσύ θέλεις, μπορείς να δοκιμάσεις. Δυστυχώς όμως δεν γνωρίζω ποιο υλικό μπορείς να βάλεις και αν μετά το σαμπουάν θα είναι τόσο φυσικό!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ!ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΑΥΡΙΟ.ΩΣΤΟΣΟ,ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΓΡΑΦΕΙΣ 125ΓΡ. ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ.ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ 'Η ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 125 ΓΡ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια η συνταγή!Θα το φτιάξω οπωσδήποτε!Απλά μία πρακτική ερώτηση: 125 γρ. κ από τα δύο σαπούνια ή 125 λευκό και 125 πράσινο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 125γρ. και τα δυο σαπούνια μαζί και όχι το καθένα ξεχωριστά. Δηλαδή 62,5γρ. λευκό και 62,5γρ. πράσινο σαπούνι. Περιμένω τις εντυπώσεις σας!!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα, εφτιαξα τη συνταγή προχθες, χρησιμοποιώντας 125 γρ στο συνολο (δεν τα ισομοιρασα ακριβως) καθως επισης και ποτηρια του νερου (και οχι του κρασιου) για νερο και αφεψημα. Ηταν σφιχτο το μιγμα οταν το ειχα στο μπεν μαρι, με τη προσθηκη της γλυκερίνης έστρωσε, αλλα τωρα που εχει κρυωσει στο μπουκαλι ειναι πολυ σφιχτο! Θα το αραιωσω με λιγο νερο και πιστευω οτι θα ειναι οκ, αλλα τι πιστευετε οτι μπορει να εφταιξε? Επίσης μου βγηκε κατι παραπάνω από 400 ml τελικου προιοντος, μπορω να βαλω περισσότερες σταγόνες από αιθέρια έλαια?Ευχαριστω πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν μπορώ να γνωρίζω τι έφταιξε, αλλά η προσθήκη νερού είναι απαραίτητη στην περίπτωση που σου έσφιξε το σαμπουάν. Πρόσθεσε όσο νερό επιπλέον χρειάζεται και ανακάτεψε πολύ καλά.
    Όσο για τα αιθέρια έλαια, ναι μπορείς να προσθέσεις επιπλέον σταγόνες.... ίσως 5-10 αλλά όχι παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως κάποια σαπούνια να θέλουν λίγο περισσότερο νερό! Ευχαριστώ για την απάντηση και γενικώς για τη συνταγή :-). Θα τη υιοθετήσω! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα εφτιαξα το σαμπουάν αλλά τα μαλλιά μου δείχνουν πολύ λαδωμένα κ θαμπά. υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω?

      Διαγραφή
  16. καλημέρα έφτιαξα το σαμπουάν αλλά όσες φορές και αν έχω λουστεί τα μαλλιά φαίνονται λαδωμένα και δεν στρώνουν καθόλου.υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα... Συγχαρητήρια για τη συνταγή, φαινεται πάρα πολυ καλή!Η καλύτερη που βρήκα στο ιντερνετ. Θα δοκιμάσω να την φτιάξω αλλά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι: Πως μπορώ να αποφύγω να γίνουν σκληρά τα μαλλιά μετά το λούσιμο? Μπορώ να προσθέσω στη συνταγή χυμό λεμονι? και αν ναι ξέρεις σε τι ποσότητα? Δεν είμαι καλή στη χημεία... ελπίζω να μην μου κάνει κανένα μπαμ!
    Α! Επίσης σκέφτομαι αντί για πράσινο και λευκό σαπούνι, να χρησιμοποιήσω πρασινο και ειδικό σαπούνι για μωρά...τι λες?
    Nee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειμαι ετοιμη να το φτιαξω.Τρεχει κατι αν δεν βαλω γλυκερινη; η αν το αντικαταστησω με μια μικρη ποσοτητα σαπουνιου γλυκερινης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπέρα θα ήθελα να μου πειτε αν είναι απαραίτητο το αποστειρωμένο δοχείο. Πειραζει αν είναι πλαστικό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρα σας είναι πολύ σκληρό και τραχύ το μαλλί μετα. Μήπως υπάρχει κάποια συνταγή για μαλακτικό μαλλιών;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...