Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Παιδική κρεμάστρα κάστρο πριγκίπισσας με decoupage...... και άλλα



Ορίστε και η ξύλινη κρεμάστρα που έφτιαξα με decoupage για το νεραιδο-δωμάτιο της κορούλας μου!!!!!!!! 


Αφού την έτριψα με γυαλόχαρτο, την πέρασα με primer, την έβαψα, εφάρμοσα το decoupage και  τελείωσα με 2 στρώσεις διάφανου βερνικού.


Η βάση είναι σε ροζ και λίγη λαχανί απόχρωση και τα σχέδια με τις πεταλούδες και τα λουλούδια είναι από χαρτοπετσέτα. Δέστε την κρεμασμένη με διάφορα παιχνιδάκια της μικρούλας μου.



Και μερικές φωτογραφίες από το δωμάτιο της νεραιδούλας μου. 

Η αγαπημένη Τίνκερμπελ
Λουλού η ελεφαντίνα
Μουσικό κουτί νεράιδα-μπαλαρίνα

Πολλά παραμύθια
Κάποια λούτρινα με την κρεμάστρα σε πρώτο πλάνο
Η Μίνι Μάους αγορασμένη από τη Disneyland του Παρισιού
Η Ρόζα, το αγαπημένο της μωρό με το καροτσάκι του
Μπόλικα λούτρινα ζωάκια
Λούτρινα και κούκλες
Το πρώτο της Λάπ-τοπ
Η Ζωή (χωρίς αυτήν δεν κοιμάται)
Η πριγκιπική κούνια
Μια άλλη άποψη του δωματίου
Εδώ και μερικές μέρες η γλυκειά μου νεραϊδούλα ξεκίνησε δειλά - δειλά την εκπαίδευση στην τουαλέτα. Όλοι μου έλεγαν ότι είναι πολύ μικρή (είναι 18 μηνών) και ότι δεν θα συνεργαστεί. Ωστόσω εγώ δεν άκουσα κανέναν και με περηφάνεια σας ανακοινώνω πώς η μικρούλα μου όχι μόνο λέει τσίσα και κακά όταν θέλει, αλλά λερώνει πολύ λίγο τις πάνες της και εκείνες μόνο όταν κοιμάται το βράδυ. Τη μέρα κρατιέται και τρέχουμε στο γιογιό!!!!!!!!!

Μια σωστή πριγκίπισσα - νεράιδα!!!!!!! 


Πολλά φιλιά - Νατάσα!!!!!!!!

20 σχόλια:

  1. Τι υπέροχες νεραϊδένιες δημιουργίες βρήκα εδώ!!!
    Να τη χαίρεσαι τη κορούλα σου!!!
    Καλώς βρέθηκα στη νεραϊδοχώρα σου!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα υπέροχα λόγια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως πάντα φανταστικό ότι και αν κάνεις!!!!!!
    Η κορούλα σου σίγουρα θα νιώθει σαν μια μικρή πριγκίπισσα σε αυτό το υπέροχο-νεραϊδενιο δωματιάκι της!! Είναι πολύ τυχερή που έχει μια μαμά σαν έσενα!!!

    ps Μπράβο, που ξεκίνησες την εκπαίδευση... τα μικράκια μαθαίνουν πολύ πιο γρήγορα απ ότι πιστεύουμε εμείς!! Και εμείς ξεκινήσαμε... παρόλο που είναι μόλις 15 μηνών έχει μάθει ότι κάνει τα κακά και τα τσίσα του στο γιογιό, αλλά προς το παρόν μείναμε εκεί, ελπίζω να το γεμίσουμε σύντομα (το γιογιό)!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα καλώς ήρθες!!!!!! Σ΄ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου!!!!

    Αναστασία σ΄ευχαριστώ γλυκειά μου :)!!!!!!!!
    Είναι πολύ καλό που ο μικρούλης σου έχει καταλάβει ήδη την χρησιμότητα του γιογιό. Με τον καιρό θα μάθει να το χρησιμοποιεί κιόλας αποτελεσματικά. Απλά πρέπει να το δει σαν παιχνίδι και βεβαίως θέλει πολυυυυυυυυυυύ υπομονή από την πλευρά σου!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ'αρέσει πολύ η κρεμάστρα που έφτιαξες! Το δωμάτιο της μικρούλας σου είναι τόσο ροζ και παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα, ναι, ξεκινήσαμε πολύ χαλαρά και όποτε μάθει...
    δεν βιαζόμαστε.... Καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη είναι η κρεμάστρα μπράβο σου!!!Και το δωμάτιο ότι ακριβώς αρμόζει σε μια μικρή πριγκίπισσα , να είναι γερή και να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νατάσα μου η έμπνευσή σου υπέροχη, ότι πρέπει για ένα νεραϊδοδωμάτιο!! Μπράβο σου που ξεκίνησες την εκπαίδευση για τα τσισάκια!!! Και η μικρή μου πριγκίπισσα σ' αυτή την ηλικία ξεκίνησε να μαθαίνει και σε πληροφορώ πως τα κατάφερε μια χαρά. Μέσα σε ένα μήνα είχε μάθει να πηγαίνει στην τουαλέτα!!! Λίγη υπομονή χρειάζεται, έχεις όλο το καλοκαίρι μπροστά σου!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατάσα μου
    Η κρεμάστρα είναι πολύ όμορφη!!
    Όσο για την ασχολία σου με την μικρή νεραιδούλα σου δεν είχα καμιά αμφιβολία. Φαίνεται πως είσαι σωστή μάνα και πραγματικά σε χαίρομαι που όλα τα προλαβαίνεις. Να έχεις καλή συνέχεια στις καινούριες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Qué precioso cuarto tantas cositas bonitas en él, un cuarto para una verdadera princesa!

    Besos
    Charo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!!!!!

    Lima thank you very much!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη η κρεμάστρα που έφτιαξες!!Το δωμάτιο της κορούλας σου είναι τόσο πριγκιπικό!!Τέλειο!Μεταξύ μας,χωρίς τη Ζωή ούτε εγώ θα μπορούσα να κοιμηθώ!:)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η κρεμάστρα αλλά και το δωμάτιο υπέροχο!Καλά έκανες με τα τσίσα.Η μικρή μου ήταν και μένα 18 μηνών όταν τα έκοψε τελείως,υπομονή καμμιά βδομαδούλα και θα δεις,ούτε το βράδυ θα την θέλει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μελίνα χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Αναστασία Νεραϊδόσκονη σ΄ευχαριστώ και σένα καλή μου!!!!!! Ναι, παρατήρησα πώς η μικρούλα μου εκπαιδεύεται πολύ γρήγορα. Σήμερα το πρωί ξύπνησε με στεγνή πάνα μετά από αρκετές ώρες βραδινού ύπνου και τρέξαμε κατευθείαν στο γιογιό. Και εγώ πιστεύω πώς μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα την έχουμε βγάλει εντελώς.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η κρεμάστρα είναι υπέροχη αλλά και το δωμάτιο παραμυθένιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νατασσα ενα μπραβο κι απο μενα για την πανεμορφη δημιουργια σου!!
    Για το δωματιο τι να πω?πολυ γλυκο-κουφετι-ρομαντικο-παιχνιδιαρικο!
    Λατρεψα κουρτινες και μπορντουρα στον τοιχο!!

    Καλη συνεχεις στην εκπαιδευση σας!!
    μακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο δωμάτιο για τη μικρή σου πριγκίπησα!!!Να τη χαίρεσαι!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Valavani, Γωγώ και Ρένα σας ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου :)!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θέλω και εγώ μια κόρηηηηηηηηηηηηηη... Έλιωσα με τις φωτογραφίες σου... Να τη χαίρεσαι τη ζουζουνονεράιδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...