Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Ένα σπιτάκι από χαρτόνι γεμάτο με σοκολατένιες λιχουδιές

 Κάθε χρόνο τέτοια εποχή λίγο πριν το Πάσχα, λατρεύω να φτιάχνω διάφορες κατασκευές με φωλίτσες, λαγουδάκια, αυγουλάκια, σπιτάκια και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Φέτος βέβαια υπάρχει και ένας άλλος λόγος..... συμμετέχει (με τον δικό της τρόπο)και η 15 μηνών κορούλα μου, βάζοντας και εκείνη ένα λιθαράκι με την αθωότητα και την παιδική της φαντασία.
Το σπιτάκι αυτό προορίζεται για τη νονά της κορούλας μου (μαζί με το πατροπαράδοτο καλαθάκι με τα αυγά που θα σας το δείξω σε επόμενη ανάρτησή μου)...... μια υπέροχη γλυκομίλητη κοπέλα με γαλήνιο βλέμμα. 

Καταρχήν να σας πώ πώς χρειάστηκα:
- Κίτρινο, κόκκινο και πράσινο χαρτόνι (τύπου canson) μεγέθους A4
- Κόλλα απλή 
- Αυτοκόλλητα
- Σοκολατένια αυγουλάκια και πασχαλίτσες
- Ζελατίνα για το αμπαλάζ
- Κορδέλες σε ανάλογες αποχρώσεις

Ξεκίνησα εκτυπώνοντας το σχέδιο στον εκτυπωτή στο κίτρινο χαρτόνι στην εξής διεύθυνση www.allfreecrafts.com/easter/images/house-template.jpg . Στη συνέχεια έκοψα το σχέδιο προσεκτικά και το κόλλησα. Έπειτα έκοψα από το κόκκινο χαρτόνι τις ρίγες της στέγης και της κόλλησα και αυτές. Και τέλος σχεδίασα στο πράσινο χαρτόνι το χορτάρι, το έκοψα, το κόλλησα και ολοκλήρωσα κολλώντας τα αυτοκόλλητα.




Μετά γέμισα με τα σοκολατένια αυγουλάκια και τις πασχαλίτσες το εσωτερικό του σπιτιού.....


...... και έκλεισα την πόρτα με ένα ακόμα αυτοκόλλητο.


Και τέλος τύλιξα τη ζελατίνα γύρω από το σπιτάκι, προσθέτοντας μερικά αυγουλάκια ακόμα και ολοκλήρωσα το αμπαλάζ δένοντας τις κορδέλες. 



Και είναι έτοιμο. Πώς σας φαίνεται;

9 σχόλια:

  1. τι όμορφο που είναι!!!
    πολύ πρωτότυπο δωράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναστασία μου καλώς ήρθες στο νεραιδο-blog μου!!!!!! Σ΄ευχαριστώ για υα καλά σου λόγια. Το συγκεκριμένο σπιτάκι γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειο και κάτι διαφορετικό από όλα αυτά που βλέπουμε ....μπράβο μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαντρίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!!!
    Το δώρισα, όπως είχα αναφέρει και στην ανάρτηση, στη νονά της κορούλας μου και κατενθουσιάστηκε.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νατασσα μου γεια σου.Χαιρομαι που διαβαζω το blog σου βρισκω ενδιαφεροντα πραγματα.Αυτη η κατασκευη σου με ξετρελανε και την εκτυπωσα ομως εχω την εξης απορια.Ποσο μικρο ειναι ???
    Γιατι εμενα ειναι πολυ πολυ μικρπο και αναρωτιεμαι τι λιχουδιες να χωραει μεσα.....
    Ειναι μινιατουρα στην κυριολεξια.μηπως εκανα κατι λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε, φίλη ανώνυμε δεν είναι μινιατούρα. Μάλλον κάτι λάθος έκανες στην εκτύπωση....... Να φανταστείς ότι χώρεσε γύρω στα 20-25 αυγουλάκια σοκολατένια. Προσπάθησε ξανά.....
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακολουθησα τις οδηγιες σου και εκτυπωσα σε χαρτι Α4.
    Μου βγηκε πολυμικρο.....
    Το σχεδιο που μου βγαζει εχει σε ολο το χαρτι το πατρον,οχι χωρια την σκεπη και τα υπολοιπα μερη του σπιτιου. Μπορεις να μου δωσεις περισσοτερες πληφοροριες?Ειναι πολυ ωραιο πραγματικα και θελω να το κανω....
    Ευχαριστω...
    Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άννα αν θέλεις να μεγαλώσεις το σχέδιο, αρχικά αποθήκευσέ το στις εικόνες του υπολογιστή σου. Άνοιξε το πρόγραμμα ζωγραφική και επεξεργάσου το από εκεί. Δηλαδή άλλαξε το μέγεθος της σκεπής και φέρτην εκεί που θέλεις, κάνε αντιγραφή - επικόλληση στο word και μετά εκτύπωσε από εκεί. Το ίδιο θα κάνεις και με το κυρίως τμήμα του σπιτιού. Θα προσέξεις μόνο τα μεγέθη να συμβαδίζουν και να μην είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη η σκεπή από το σπιτάκι.
    Ελπίζω να βοήθησα.
    Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βοηθησες πολυ!!!! Σε ευχαριστω θερμα!!!
    Ελπιζω να τα καταφερωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...