Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Άνοιξη..... καιρός για αλλαγές


Και ναι, η νέα εμφάνιση του blog μου είναι γεγονός!!!!!!!!! 
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή με πιάνει μια μανία να ανανεώνω ότι έχει σχέση με την προσωπική εμφάνιση και τη διακόσμηση του σπιτιού μου. Έτσι αποφάσισα να αλλάξω λίγο το image του blog-οσπιτιού μου..... ελπίζω να αρέσει και σε εσάς. 
Ωστόσω μην απορήσετε που κάνω αλλαγές τέτοια ώρα..... είναι από τις μοναδικές στιγμές που έχει απόλυτη ησυχία το σπίτι και μπορώ να σκέφτομαι και να δημιουργώ. Θα δείτε και άλλες μεταμορφώσεις στο μέλλον..... να ξέρετε ότι δεν μου αρέσουν τα ίδια και τα ίδια......
Πολλά φιλιά.

4 σχόλια:

  1. Και καλα κανεις φιλη μου ! Η ανανεωση κανει καλο ! Με γεια η καινουρια εμφανιση !! Ειναι πολυ ομορφο το blogoσπιτο σου !!! Οχι οτι δεν μου αρεσε και η παλια του εμφανιση ! Αλλα αυτο που κανει ακομα πιο ομορφο ενα blog ειναι το ατομο που βρισκεται πισω απο αυτο ! Εισαι μια γλυκα ! Καλο Πασχα!! Να εχεις μια ομορφη Ανασταση με τους αγαπημενους σου !
    Αγκαλιτσες και φιλακια ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρσίνη μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση σε σένα και στην οικογένειά σου με πολύ - πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Natasha, I love your new look! That is one of the sweetest little pictures. Great job, friend. :)

    Hugs XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...