Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Το ταξίδι στη Λίμνη Πλαστήρα


 Η Λίμνη Νικολάου Πλαστήρα θεωρείται χειμερινός προορισμός, αλλά και αυτήν την εποχή που την επισκεφθήκαμε εμείς ήταν πάρα πολύ όμορφα. 


Το τριήμερο αυτό ταξίδι το κέρδισε ο σύζυγός μου και αποφασίστηκε στην κυριολεξία μέσα σε μια εβδομάδα. 


Το κοριτσάκι μας δεν το είχαμε πάρει μαζί (έμεινε με τον παππού και τη γιαγιά) και μας έλειψε αρκετά!!!!! 


 Το ξενοδοχείο Ναϊάδες στο Νεοχώρι (4 αστέρων) ήταν υπέροχο με όλες τις ανέσεις, κάτι που μας άρεσε ιδιαίτερα. 


Οι πεζοπορίες μέσα στη φύση ήταν μοναδικές!!!!!!


Δυστυχώς ο καιρός άλλαζε πολύ γρήγορα και σε κάποια διαλείμματα ήλιου, κάναμε ποδηλασία κατά μήκος της λίμνης.


Είδαμε μερικά ζώα, όπως αυτά τα αγριογούρουνα

Χελώνες 


Κοπάδια από πρόβατα


και κατσίκια


και διάφορα άλλα όπως αλεπούδες, αετούς, νυφίτσες, κουνάβια, άλογα τα οποία δεν ήταν δυνατόν να τα φωτογραφίσουμε...... Φάγαμε πέστροφες και υπέροχα τοπικά εδέσματα.


Επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή της Παναγίας Πελεκητή, που κτίστηκε τον 15ο αιώνα, μέσα στο βουνό σε μεγάλο υψόμετρο με τις υπέροχες τοιχογραφίες. Δυστυχώς λυπήθηκα διότι από ότι φαίνεται και αυτό το Μοναστήρι ερημώνει (κατοικείται μόνο από έναν Ιερομόναχο).


Περιηγηθήκαμε στον βοτανικό κήπο με τα υπέροχα δέντρα, λουλούδια και βότανα.










Είδαμε μανιτάρια (δηλητηριώδη)


και κάστανα


Επισκεφθήκαμε και την πόλη της Καρδίτσας. Είναι από τις πόλεις που αγάπησα με υπέροχο σχέδιο, ελάχιστη κίνηση στους δρόμους, πολλά μαγαζιά, φιλικούς κάτοικους και ένα τέλειο πάρκο το γνωστό Παυσίλυπο (εκεί που παύει η λύπη), μια αληθινή όαση ξεκούρασης με τα πολλά παγώνια να κυκλοφορούν ανάμεσα στους επισκέπτες.


Αγοράσαμε χυλοπίτες, τραχανά, πλιγούρι, χειροποίητες σάλτσες, λουκάνικα  και το τοπικό γαλοτύρι. Αποκτήσαμε επίσης και μια πήλινη γάστρα, για να γίνεται το φαγητό μας ακόμα πιο απολαυστικό.
Περάσαμε τέλεια!!!!!
Μακάρι να μπορούσαμε να μείνουμε λίγες μέρες παραπάνω.

8 σχόλια:

  1. Νατάσα
    Καλημέρα
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα αυτό το τριήμερο.
    Οι στιγμές χαλάρωσης είναι το καλύτερο φάρμακο αυτή την εποχή.
    Εύχομαι όλη η ζωή σου να είναι γεμάτη ταξίδια και όμορφες στιγμές.Όμορφες οι φωτογραφίες σου. Μας ταξίδεψαν.Είναι αλήθεια πως μαθαίνει κανείς περισσότερα ταξιδεύοντας παρά ανοίγοντας τους τους χάρτες...
    Να έχεις μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όπως λεέι ο ποιητής όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν!!! Να είστε γεροί να πάτε κι άλλα ταξιδάκια!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο μέρος και δεν έχω πάει ποτέ!! Φαίνεται να τα πέρασες τέλεια!! Σε ευχαριστούμε για την ξενάγηση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ!! Τι ομορφο μερος!!! Πηγες για λιγο στο φυσικο σου περιβαλλον Νεραιδα!!!! Ταξιδεψα κι εγω για λιγο μεχρι εκει με την υπεροχη αναρτηση που εκανες!!! Ωραιες φωτο!!! Πω!πω! τα παγονια ειναι πανεμορφα!!!! Δεν βρηκες κανενα φτερο;; και τα λουλουδια στους καμπους,ονειροοο!!!! Οσο για το ποταμι και τη λιμνη τι ναπω! Ανυπομονω κι εγω να βρεθω συντομα σε ενα τετοιο μερος!!
    Να εισαι παντα καλα Νατασα μου και παντα ομορφα ταξιδια να κανεις!!! Καλη εβδομαδα γλυκεια μου! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What a beautiful weekend! So much green and trees, and I just love a nice stream. The sound of water is very calming, isn't it?

    Enjoyed seeing all the animals...and pigs! There are pigs in the woods? The flowers were gorgeous too! Thanks for sharing!

    Warm hugs to you :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαντρίνα μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκύτατες ευχές σου!!!!!!! Μισογεμίσαμε τις μπαταρίες και γυρίσαμε με περισσότερη όρεξη.

    Kiki αν σου πώ πώς χάρηκα που γυρίσαμε, θα σου πώ ψέματα!!!!!!! Εκεί ο χρόνος είχε άλλη έννοια.... κυλούσε πιο αργά, σχεδόν νωχελικά θα έλεγα. Μόνο που θα ήθελα να είχα και το νεραιδάκι μου μαζί, μου έλειψε πραγματικά αλλά ήταν κάπως δύσκολα εκεί για τόσο μικρά παιδιά. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Dimi μου και εμείς δεν είχαμε πάει ποτέ και ευτυχώς που μας δόθηκε η ευκαιρία, μέσω του διαγωνισμού, να επισκεφθούμε ένα τόσο υπέροχο μέρος!!!!! Είμαι σίγουρη πώς το χειμώνα θα είναι ακόμα καλύτερα με το χιονισμένο τοπίο να κλέβει την παράσταση.

    Mirsini μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εκεί στο ποταμάκι, πραγματικά νόμιζε κανείς πώς βρισκόταν σε νεραιδότοπο!!!!! Αλήθεια μόνο εκεί το αισθάνθηκα και στον ποταμό Κηρέα στο Μαντούδι στην κεντρική Εύβοια!!!!!! Νόμιζες πώς σε κάθε βήμα θα ξετρυπώσουν μικρές φτερωτές νεράιδες και σκανδαλιάρικα ξωτικά να σε καλοσωρίσουν!!!!!!!! Δεν ακουγόταν τίποτα άλλο, παρά μόνο τα μαγευτικά κελαηδίσματα των πουλιών και το τρεχούμενο νερό....... σαν όνειρο ήταν!!!!! Ούτε αυτοκίνητα, ούτε κόρνες, ούτε φωνές, ούτε άγχος, τίποτα!!!!!!
    Όσο για τα παγόνια, όχι δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω κάποιο φτερό αν και είχα το νου μήπως και έβρισκα.

    Kim it was really beautiful place and we think sometime in the future go back.
    Oh yes, there are wild pigs in the surrounding mountains !!!!!! And we do not believe our eyes when we saw. It was a 6-7 team pigs and when they saw us, they left. I think we were lucky we saw them!!!!!
    Our landscapes charmed several times but the sound of running water was great !!!!!!! And I really thought that we could see tiny fairies to pop out through a flower or behind a tree !!!!!!! It was very beautiful moments, like a dream!!!!!!
    Kisses
    xo xo xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι μου θύμισες!!! Στις Ναϊάδες έχουμε περάσει ατέλειωτες ώρες με τάβλι με τον άντρα μου, επιτραπέζιο με την κόρη μου τη μεγάλη που τότε ήταν 3 χρονών, μέχρι ο ύπνος μας είχε πάρει στους καναπέδες!!! χα χα χα περασμένα μεγαλεία ... Γλυκιά μου καλώς ήρθες πίσω, να είσαι πάντα καλά, να πηγαίνεις ταξιδάκια και να γυρίζεις ανανεωμένη, ευτυχισμένη και δυνατή... Αααα, πέρνα κι απ'το σπίτι μου, έχεις ένα βραβείο να σε περιμένει για τα καλωσορίσματα... Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Vassia μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και βεβαίως για το σκέτη γλύκα βραβείο σου!!!!!! Όπως θα είδες το έβαλα κιόλας :)!!!!
    Όντως περάσαμε πολύ ωραία στη λίμνη, ωστόσο τάβλι δεν παίξαμε με τον άντρα μου (δεν ξέρω κιόλας). Μας είχαν μονοπωλήσει οι πεζοπορίες και το ποδήλατο.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...