Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Δίσκος με decoupage (Part 2)


Βλέποντας την μεταμόρφωση που έκανα στο δίσκο της μητέρας μου, η αγαπημένη μου πεθερά μου ζήτησε να της ρετουσάρω έναν παλιό ξύλινο δικό της. 

Αρχική μορφή δίσκου
 Τον προτιμούσε όμως πιο καθημερινό, γι΄αυτό και εγώ χρησιμοποίησα κάποιο σχέδιο πιο ανάλαφρο όπως αυτές τις μανώλιες. Αφού περάστηκε με primer και βάφτηκε με λευκό χρώμα, εφάρμοσα σε όλο το δίσκο με τον γνωστό τρόπο το σχέδιο με ρυζόχαρτο. 


Στο τέλος πέρασα 2 πολύ καλές στρώσεις βερνίκι και............ έτοιμος ο δίσκος!!!!!!!


Η αλήθεια είναι πώς δεν περίμενα να της αρέσει τόσο πολύ, έγινε πιο χαρούμενος, μου είπε!!!!!!!!!
Καλή Εβδομάδα να έχετε!!!!!!
Φιλιά - Νατάσα.

13 σχόλια:

  1. I love this piece! It is my favorite one so far. What are the magnolias? Are they paper?

    What a lovely job you do! :)

    Hugs to you xxxx

    Enjoy your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kim thank you for your lovely compliments !!!!!!! I'm so happy that you like it so much!!!!
    The magnolias are flowers. It is great and very fragrant. Now I think that I haven't such a flower, so the next purchase for my garden will be so.
    Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νατασα μου μπραβο σου... πανεμορφος εγινε..

    φανταζομαι χαρες η πεθερα σου.

    καλο απογευμα να έχεις με φιλια καλης εβδομαδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΛΑΦΡΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νατάσα
    Συγχαρητήρια για την δουλειά σου. Θα πρέπει να είμαστε χαρούμενες που μπορούμε να δημιουργούμε.Μπράβο !! καλή συνέχεια στις καινούριες δημιουργίες σου !!!!!!!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ, άνοιξες πληγές!Τώρα ετοιμάσου να δεχτείς παραγγελίες απο όλο το σόι, ένθεν κακείθεν!!!χαχαχα
    πολύ ωραίος έγινε,ασυζητητί καλλίτερος απο την πρωτόπλαστη κατάσταση.
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι δύο σου δίσκοι !!!Έγιναν υπέροχοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατάσα μου ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλο!!! Εγώ δεν έχω φτιάξει ποτέ κάτι με την τεχνική decoupage, μπορεί και να με πείσεις τελικά να το προσπαθήσω. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ΄αγαπώ, της πεθεράς μου της άρεσε πάρα πολύ!!!!!! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Νάσια σ΄ευχαριστώ και σένα καλή μου.

    Σαντρίνα η δημιουργία είναι μέρος της ζωής μου. Χωρίς αυτήν..... απλά είμαι έξω από τα νερά μου. Έτσι πολύ τακτικά δημιουργώ με διάφορους τρόπους και τεχνικές αντικείμενα και είτε τα κρατάω για μένα, είτε τα χαρίζω σε πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα.

    Χαρά σ΄ευχαριστώ πολύ. Λες να αρχίσει το σόι να δίνει παραγγελίες; Πω, πω χάθηκα..... είναι και μεγάλο (χα, χα, χα)!!!!!!!

    Atelier de charo thank you very much for your nice compliment!!!!!!

    Ρένα σ΄ευχαριστώ γλυκειά μου. Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να σε ''ακολουθήσω'' στο υπέροχο blog σου αλλά δεν ξέρω τί συμβαίνει και δεν μπορώ να συνδεθώ για να γίνω μέλος....... Ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στιγμή.

    Princess μου φαίνεται πώς τελικά θα σε πείσω και θα ασχοληθείς κάποια στιγμή!!!!!! Είναι μια υπέροχη τεχνική, την οποία ανακάλυψα από τα κορίτσια εδώ μέσα και από κάποια βιντεάκια στο you tube. Είμαι αυτοδίδακτη όπως καταλαβαίνεις. Θα ήθελα στο μέλλον να παρακολουθήσω σεμινάρια αλλά εδώ στην επαρχία (και με ένα ζωηρότατο νεραϊδάκι να τρέχω όλη σχεδόν την ημέρα από πίσω του) είναι κάπως δύσκολο. Θα το ψάξω όμως μήπως τελικά τα καταφέρω να βρω κάτι που να με βολεύει.

    Φιλιά σε όλες :)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hola Natasa
    Tu madre estará muy contenta con esta hermosa transformación! Muy lindo!!!
    Besos,
    Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Νατάσα μου. Εμένα προσωπικά μου άρεσε και η αρχική του μορφή καθότι είμαι λάτρης της αντίκας, αλλά έχει δίκιο η πεθερά σου έγινε πιο καθημερινός, πιο ανάλαφρος, πιο χρηστικός και σίγουρα θα τον ευχαριστηθεί πιο πολύ γιατί είναι πιο εύκολος να χρησιμοποιηθεί στην καθημερινότητα. Πάρα πολύ ωραία δουλειά και πολύ ωραία επιλογή ριζόχαρτου. Εξίσου μου άρεσε και ο δίσκος που έφτιαξες στην μαμά σου. Μπράβο σου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sandra thanks for your your lovely compliment!!!! Kisses.

    Βίλη σ΄ευχαριστώ πολύ καλή μου. Και εμένα μου αρέσουν τα πιο αντικέ κομμάτια αλλά ο συγκεκριμένος δίσκος είχε καταστραφεί και δεν νομίζω να επιδιορθωνόταν. Το ριζόχαρτο μου άρεσε και εμένα πάρα πολύ!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...