Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Έκκληση για βοήθεια



Όπως ενημερώνει η Τράπεζα Αίματος του Δήμου Κορισσίων, ένα μικρό κοριτσάκι στην Καβάλα χρειάζεται ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ αιμοπετάλια 0 Αρνητικό για να σωθεί........ 
Οι γονείς του πληρώνουν τα οδοιπορικά σε όποιον μπορεί να βοηθήσει. Παρακαλώ πολύ κοινοποιήστε το ΠΑΝΤΟΥ!!! Το τηλέφωνο της μητέρας είναι 6937495494 . Όπως ενημερώνουν το παιδί βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο, ΕΠΕΙΓΕΙ να βρεθούν αιμοπετάλια. 




 http://www.corfupress.com/news/

Πηγή: http://justcreativemoments.blogspot.com

5 σχόλια:

  1. καλημέρα καλή μου!εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να γίνει καλά η μικρούλα!
    θα το κάνω ανάρτηση και εγώ...

    ειναι αδικία να υποφέρουν οι παιδικές ψυχούλες...μόνο να ειναι ευτυχισμένα και να χαμογελούν πρέπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσα μου
    Καλή εβδομάδα.Στεναχωρήθηκα για το κοριτσάκι .Θα το κάνω και εγώ με την σειρά μου ανάρτηση.
    Ελπίζω όλες μαζί να καταφέρουμε κάτι.Είναι αμαρτία να υποφέρουν παιδάκια. Μακάρι κάτι να γίνει
    Καλή μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I hope people reach out to this little girl and she gets what she needs! I'm an "A" blood type anyway. Do you know what happened to this girl?

    Hugs xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρεθούν τα αιμοπετάλια που χρειάζεται το κοριτσάκι για να ζήσει!!!!!!!!!!

    Kim I don't know what exactly happened. I am very worried, I am mother too and I fully understand the child's parents and the agony they are experiencing. I hope to find soon the platelets for the little girl !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το έστειλα ήδη σε μεγάλη εταιρεία με πολλούς υπαλλήλους, ίσως βρεθεί κάτι από κει!!! ελπίζω να πάνε όλα καλά για το παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...