Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Δίσκος με decoupage (Part 1)



Δεν μπορείτε να φανταστείτε πώς αυτός ο ολόχρυσος δίσκος με τις πασχαλιές της μητέρας μου είχε αρχικά βγεί στα σκουπίδια για να πεταχθεί!!!!!!!!!! Αυτό βεβαίως έγινε πριν τον περιποιηθώ λιγάκι και γίνει πάλι ποθητός!!!!!! Δείτε πώς ήταν.....


 Μαύρος, θαμπός και με ξεβαμμένο σχέδιο..... ότι έπρεπε για μια ριζική αλλαγή. Αφού περάστηκε με primer και βάφτηκε χρυσός...... 


...... εφάρμοσα με μια υπέροχη χαρτοπετσέτα το decoupage......


....... πέρασα και δυο στρώσεις βερνίκι για να γίνει αδιάβροχο. Et Voila.....


Έτοιμος ο δίσκος για να κάνει το ντεπούτο του!!!!!!!!!!
Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!
Νατάσα.

15 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑΤΑΣΑ!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ!!!
    ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Πολύ όμορφο το δισκάκι σου. Μπράβο!!!
    Ωραία αλαγή!!!
    Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πετυχε η μεταμορφωση!εγινε αγνωριστος και πολυ ομορφος!
    καλα σερβιρισματααα!
    φιλακιαΧ2 και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα, Μαρία και κορίτσια (hadmade+artx2)σας ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΛΛΑΓΗ!!!! ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. The re-do is wonderful! It's great to see new life go into discarded items. Lilacs are one of my favorite flowers too. Nice choice of color! You are so crafty! :)

    Hope you enjoy your weekend....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νάσια είναι πολύ εύκολη κατασκευή, να την κάνεις!!!!! Φιλιά.

    Kim thnks for your complement :)!!!!!!! Kisses!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατασα μου, ειναι υπεροχος και ζηλευτος!!!!!

    καλο απογευμα να έχεις και καλο σ/κ με φιλια ομορφου δειλινου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και για σένα υπέροχο Σ/Κ, όπως ο δίσκος που μεταμορφώθηκε απο κολοκύθα σε βασιλική άμαξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειος!!! Πώς γίνεται να πιάνουμε το άχρηστο, να το κάνουμε super χρήσιμο και να φαίνεται και τόοοοσο εύκολο, δεν μπορώ να καταλάβω!!! απλά εξαιρετικός ο δίσκος σου, μπράβο!!! καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νατάσα μου
    Καλημέρα.Το άχρηστο έγινε χρηστικό.Είναι πολύ όμορφο!!!Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουπς... τι φανταστικός δίσκος!!! έχω ένα ίδιο σε κόκκινο... πειράζει να κλέψω την ιδέα σου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ΄αγαπώ σ΄ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!

    Χαρά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!!!! Είδες τί κάνει το λατρεμένο decoupage; Και εγώ δεν ξέρω τίποτα μπροστά σε σας τις αρχιμαστόρισσες του club!!!!!!!

    Vassia είδες από εκεί που δεν το περιμένουμε, προκύπτουν υπέροχες δημιουργίες!!!!!

    Σαντρίνα σ΄ευχαριστώ γλυκειά μου!!!!!

    Ποδηλάτησα εννοείται πώς μπορείς να κλέψεις την ιδέα!!!!!!!

    Πολλά φιλιά σε όλες :)!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...