Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Μοιράζω βραβεία

Πριν από μερικές μέρες οι γλυκύτατες Vassia και Mirsini, μου χάρισαν το βραβείο The Irresistibly Sweet Blog Award


 και τις ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!!!

Γι΄αυτό και εγώ από την πλευρά μου θα δωρίσω μερικά βραβεία σε κάποια blog-οσπιτάκια που έχω ξεχωρίσει. Και ξεκινάω:

  • Στην Αναστασία από τις Έξυπνες ιδέες 



  • Στη Vassia από τις Χειροποίητες Δημιουργίες



  •  Στη γλυκιά Μυρσίνη από το mirsini's creations



  • Στη φίλη μου Kim από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από το Fairy Bell Cottage



  • Στη Sandra από την μακρινή Αργεντινή από το Decoupage y algo mas με τις υπέροχες κατασκευές. 




  • Στη Γωγώ από τις Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς



  • Στη γλυκιά μαγισσούλα Ελένη από το  νεραιδένιο blog της Pink Dreamer 



  • Στη Σαντρίνα από το ομώνυμο blog 


  • Στη Βίλλη από το Ανθήλη


  • Στα κορίτσια του Handmadeart2


  • Στη Κωνσταντίνα του A little something made by me




  • Και τέλος στη Valavani του ομώνυμου blog

Συγχαρητήρια κορίτσια. Συνεχίστε την πολύ καλή δουλειά που κάνετε!!!!!

13 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και μπράβο και σε όλα τα κορίτσια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατασούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Θα το στολίσω λίαν συντόμως. Και τι ωραία βραβεία που μοίρασες σε όλες μας. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου και συγχαρητήρια για το βραβείο, το αξίζεις γιατί το blog σου είναι και ακαταμάχητο και γλύκα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Natasa!!! I'm squealing with delight! How thoughtful and kind of you to think of me. Thank you for the lovely award. Things like this really touch my heart.

    It's so amazing how many wonderful people I have met through blogging, from all over the world, and you are one of them!

    Hugs and kisses to you, friend. XO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I am organizing a virtual party on my blog, I invite you to participate if you like it.
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σ'ευχαριστώ, σ'ευχαριστώ,σ'ευχαριστώ!!!! είναι υπέροχο το βραβείο μου, το παίρνω αμέσως και το στολίζω στο σπιτάκι μου!!!είσαι μια γλύκα, καλορίζικα και τα δικά σου, φιλιά πολλά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νατασσακι μου σε ευχαριστω πολυ πολυ και σου στελνω ενα ισχυρο ξορκι προστασιας καιαγαπης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νατασα μοουυ!!! Σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!! Εισαι μια γλυκα!!
    "Treasured blogger"?!!!! Με συγκινεις!!! Ειναι πολυ ομορφο!!!
    Αγκαλιες και φιλια!! :ο)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατασουλα μου τωρα διαβασα τα μηνυματα στο μπλογκ μου...να σε ευχαριστησω παρα πολυ για τις ευχες σου για το νεο σπιτικο μου,και επισης να σε ευχαριστησω απο καρδιας για το βραβειο που μου προσφερεις..Συγχαρητηρια και σε σενα,για το ομορφο μπλογκ σου...πολλα πολλα φιλια και καλη σου νυχτα...1000 ευχαριστω και παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβειο σουκαι συγχαρητήρια στα υπολοιπα κοριτσια.
    Καλο ξημέρωμα με φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να΄στε καλά κορίτσια!!!!!!
    Φιλιά σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dear Natasa
    Thank you very much for giving me this award with all my heart.
    Very good step by step shampoo, all natural is better than what you buy.
    Have a good Sunday, much love and a big kiss,
    Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νατάσα μου
    Ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να μου προσφέρεις το δωράκι.Καθώς είμαι ευαίσθητη σε μια εποχή που τρέχει συγκινήθηκα.Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
    Να είσαι καλά με την οικογένειά σου . Χίλια ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια για το όμορφο blog σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νατασούλα μου, άργησα πολύ, εεεε!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα!! Είναι το πρώτο μου και έχει τεράστια σημασία που είναι από'σένα! Να'σαι καλά, γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...